- İmişli şəhərində səyyar qəbulun təşkili və vətəndaşların maliyyə savadlılığının artırılması barədə
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsi məsələsi daim diqqət mərkəzində saxlanılmaqla mütəmadi olaraq tədbirlər həyata keçirilir. Mərkəzi Bankın bu istiqamətdə əsas hədəflərindən biri maliyyə xidməti istehlakçılarının maliyyə savadlılığının artırılması yolu ilə hüquqlarının müdafiəsinin təmin olunmasıdır. Bununla əlaqədar olaraq Mərkəzi Bank tərəfindən ölkəmizin müxtəlif bölgələrində yaşayan və nəzarət subyektləri ilə narazılıqları yaranan maliyyə xidmətləri istehlakçılarının müraciətlərinin qəbul olunması, həm də vətəndaşların maliyyə xidməti sahəsində maarifləndirilməsi məqsədilə tədbirlər təşkil olunur. Məhz bu məqsədlə 19 dekabr 2023-cü il tarixində İmişli şəhərində yerləşən Heydər Əliyev Mərkəzində səyyar vətəndaş qəbulu həyata keçirilimişdir. Səyyar qəbul zamanı maliyyə xidməti istehlakçılarının şifahi müraciətləri dinlənilmiş, maliyyə xidməti sahəsi ilə bağlı onları maraqlandıran suallar cavablandırılmış, vətəndaşlara göstərilən xidmətlərin keyfiyyətinin artırılması fonunda vətəndaşların təklifləri qeydə alınmış, eləcə də maliyyə savadlılığının artırılması məqsədi ilə müvafiq məlumatlar verilmişdir. - Mərkəzi Bank tərəfindən nəzarət subyektlərinin, o cümlədən kredit təşkilatlarının, sığortaçıların, investisiya şirkətlərinin nümayəndələrinin iştirakı ilə görüş təşkil olunmuşdur
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı vaxtaşırı olaraq səlahiyyəti daxilində öz nəzarətində olan subyektlərlə görüşlər keçirir və maliyyə xidmətləri istehlakçılarına və investorlarına göstərilən xidmət səviyyəsinin artırılması məqsədi ilə onlarla birlikdə müzakirələr aparır. Belə görüşlər silsiləsi 2023-cü ilin dekabr ayında da həyata keçirilmişdir. Belə ki, 18 dekabr 2023-cü il tarixində Mərkəzi Bank tərəfindən nəzarət subyektlərinin, o cümlədən kredit təşkilatlarının (banklar, bank olmayan kredit təşkilatları), sığortaçıların, investisiya şirkətlərinin nümayəndələrinin iştirakı ilə görüş təşkil olunmuşdur. Görüşdə Azərbaycan Banklar Assosiasiyasının, Mediasiya Şurasının, Azərbaycan Mikromaliyyə Assosiasiyasının və Azərbaycan Sığortaçılar Assosiasiyasının nümayəndələri də iştirak etmişdirlər. Keçirilmiş görüşdə nəzarət subyektlərinin və mediasiya təşkilatlarının nümayəndələri ilə ilin yekununa dair müzakirələr aparılmış, xidmət göstərilən sahələrin daha da optimallaşdırılması və təkmilləşməsi ilə bağlı təkliflər dinlənilmiş və atılacaq növbəti addımlar müzakirə edilmişdir. Görüş iştirakçıları tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarına göstərilən xidmətlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər səsləndirilmiş və onlar tərəfindən ünvanlanan suallar Mərkəzi Bank tərəfindən cavablandırılmışdır. - Bank müştərilərinin bank xidmətlərindən istifadəsi üzrə şikayət indeksi açıqlanmışdır
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının mühüm vəzifələrindən biri də maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarını müdafiə etməkdir. Bu istiqamətdə şəffaflığın artırılması məqsədi ilə bank müştərilərinin bank xidmətlərindən istifadəsi üzrə şikayət indeksinin aylıq əsasda Mərkəzi Bankın rəsmi internet səhifəsində açıqlanması qərara alınmışdır. - Vətəndaşların yazılı müraciətləri üzrə məmnuniyyət səviyyəsinin ölçülməsi
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının qorunmasını və istehlakçı məmnuniyyətinin yüksəldilməsini daim diqqət mərkəzində saxlayır. Belə növbəti addımlardan biri kimi, vətəndaşların Mərkəzi Bank tərəfindən cavablandırılan yazılı müraciətləri üzrə məmnuniyyət səviyyəsinin ölçülməsi və müvafiq struktur bölmənin fəaliyyətinin dəyərləndirilməsi məqsədi ilə cavab məktublarında qiymətləndirmənin aparılması üçün sorğu imkanı yaradılmışdır. Belə ki, qeyd olunan sorğuya keçid cavab məktublarında yerləşdirilmiş və cavab məktubunu əldə etmiş müraciət müəllifləri həmin keçid vasitəsilə müvafiq sualları cavablandıraraq qiymətləndirmədə iştirak edə bilərlər. Bildiririk ki, bundan öncə Mərkəzi Bankın Bülbül prospekti 27 ünvanında yerləşən inzibati binasında “Qəbul otağı”nda da məmnuniyyət səviyyəsinin ölçülməsi məqsədilə vətəndaşların skan edə biləcəyi “QR-kod” və eyni zamanda sorğu anketi yerləşdirilmişdir. Bundan başqa, Mərkəzi Bankın “966” Qaynar Xəttinə daxil olan zənglərin də qiymətləndirilməsi prosesinin həyata keçirilməsi istiqamətində işlər aparılır. - Astara rayonunda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüş keçirilib
Oktyabr ayının 4-də Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının əməkdaşlarının Astara rayonunda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşü baş tutub. Görüşdə Mərkəzi Bank əməkdaşları tərəfindən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, eləcə də səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində praktiki tövsiyələr səsləndirilib. Qeyd edək ki, Astara Rayon İcra Hakimiyyətinin dəstəyi ilə keçirilən bu görüş səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyi, həmçinin bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının əhəmiyyəti nəzərə alınaraq təşkil olunub. Mərkəzi Bank tərəfindən səhmdarların hüquqlarının qorunması istiqamətində müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi nəzərdə tutulur. - Lənkəran şəhərində fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşün keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşları tərəfindən Lənkəran Şəhər İcra Hakimiyyətinin dəstəyi ilə 29 sentyabr 2023-cü il tarixində Lənkəran şəhərində fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüş keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - Mərkəzi Bank ilə Mediasiya Şurası arasında görüş keçirilmişdir
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının İstehlakçılarla iş departamenti maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsi istiqamətində işlər görür, eyni zamanda istehlakçıların maliyyə savadlılığının artırılması istiqamətində də davamlı olaraq tədbirlər təşkil edir. Bu tədbirlərin davamı olaraq əhatəliliyi genişləndirmək məqsədilə mübahisələrin alternativ həlli üsulu kimi nəzərdə tutulmuş mediasiya sahəsində tənzimləməni həyata keçirən Mediasiya Şurası ilə əməkdaşlıq çərçivəsində 24.08.2023-cü il tarixində görüş keçirilmişdir. Görüş zamanı Mərkəzi Bankın müxtəlif hədəf qruplarının maliyyə savadlılığının artırılması istiqamətində hazırlanmış elektron resurslarları (www.infobank.az, www.edu.e-cbar.az, www.bizimpullar.az) təqdim olunmuş, mediatorlara maliyyə savadlılığının artırılması istiqamətində təlimlərin təşkili və Mediasiya Şurasının rəsmi internet səhifəsində müvafiq elektron resurslara keçid imkanlarının yaradılması, birgə əməkdaşlıq çərçivəsində maliyyə xidmətləri istehlakçılarının mediasiya fəaliyyəti haqqında məlumatlandırılmasına dair maarifləndirici resursların hazırlanmasına dair müzakirələr aparılmışdır. Görüş nəticəsində qarşılıqlı tədbirlərin keçirilməsi planlaşdırılır. - Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı və “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə Şəki şəhərində vətəndaşların səyyar qəbulu keçirilmişdir
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsi ilə bağlı görülən mütəmadi tədbirlərin davamı olaraq 31.08.2023-cü il tarixində Şəki şəhərində “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə vətəndaşların səyyar qəbulu həyata keçirilmişdir. Qəbul zamanı vətəndaşların müraciətləri dinlənilmişdir. Vətəndaşların müraciətləri əsasən kredit borcuna güzəşt olunması, Mərkəzləşdirilmiş Kredit Reyestrindən məlumatların silinməsi, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasında fiziki şəxslərin problemli kreditlərinin həlli ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” 2019-cu il 28 fevral tarixli Fərmanının əhatə etdiyi məsələlər, kredit istəyi, zaminin kredit borcunun ödənilməsindən azad edilməsi və borcun akseptsiz qaydada tutulması ilə bağlı olmuşdur. Vətəndaşlara müraciətlərində qeyd olunan məsələlərlə bağlı müvafiq izahatlar verilmiş, əlavə araşdırma tələb olunan məsələlərlə bağlı vətəndaşların ərizə yazmalarına şərait yaradılmaqla yazılı müraciət etmək hüquqları təmin edilmişdir. Bank fəaliyyəti ilə əlaqədar bəzi müraciətlər yerindəcə öz həllini tapmışdır. Həmçinin qəbul zamanı şifahi müraciətlərini ünvanlayan vətəndaşlardan zəruri məlumatlar əldə edilməklə müraciətlərinin araşdırmasının nəticəsi barədə əlavə məlumat veriləcəyi bildirilmişdir. Qeyd edək ki, qəbul zamanı vətəndaşlara maarifləndirici bukletlər paylanmışdır. Qeyd edək ki, daha öncə Lənkəran və Bərdə şəhərlərində vətəndaşların səyyar qəbulu həyata keçirilmişdir. Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi məqsədilə səyyar qəbulların keçirilməsi davam etdiriləcəkdir. - Milli Depozit Mərkəzinin “966-0” qaynar xətti yaradılmışdır
Milli Depozit Mərkəzi Azərbaycan Respublikasının mərkəzi depozitarı olaraq Mərkəzi Bank tərəfindən təsis edilmiş qurumdur. Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı investorların və kapital bazarının digər iştirakçılarının hüquqlarının müdafiəsi və kapital bazarı üzrə qanunvericiliklə səlahiyyətlərinə aid edilmiş digər fəaliyyəti həyata keçirdiyindən, Milli Depozit Mərkəzi ilə yaxın əlaqədədir. Mərkəzi Bank və Milli Depozit Mərkəzi arasında qarşılıqlı əməkdaşlığın nəticəsi olaraq bir sıra tədbirlər həyata keçirilməkdədir. Mərkəzi Bankın dəstəyi ilə bu tədbirlərin davamı olaraq investorların və kapital bazarının digər iştirakçılarının Milli Depozit Mərkəzinə müraciət etmək imkanlarının genişləndirilməsi məqsədilə Milli Depozit Mərkəzinin “966-0” qaynar xətti yaradılmışdır. - Cəlilabad rayonunda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşün keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşı tərəfindən Cəlilabad Rayon İcra Hakimiyyətinin dəstəyi ilə 11 avqust 2023-cü il tarixində qeyd olunan rayonda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüş keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - “966” qaynar xətti barədə məlumat yerləşdirlmişdir
Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların qarşılaşdığı suallar və problemlərlə bağlı məlumat əldə edilməsi, həmçinin sorğu və şikayətləri ilə bağlı Mərkəzi Banka müraciət etmək imkanının təmin edilməsi Mərkəzi Bankın daim diqqət mərkəzində olan məsələlərdəndir. Bu məqsədlə bankların, bank olmayan kredit təşkilatlarının və sığorta şirkətlərinin inzibati binalarında “966” qaynar xətti barədə məlumat lövhələri yerləşdirilmişdir. Növbəti addım olaraq investisiya şirkətlərinin inzibati binalarında vətəndaşların diqqətini cəlb edən yerlərdə, eyni zamanda investisiya şirkətləri ilə vətəndaşlar arasında bağlanan müqavilələrdə “966” qaynar xətti barədə məlumat yerləşdirilməsi üçün Mərkəzi Bank tərəfindən Azərbaycan Fond Bazarı İstehlakçılarının Assosiasiyasına müraciət edilmiş və qeyd edilən məlumatın yerləşdirilməsi təmin edilmişdir. - Aylıq əsasda bülleten çıxarılacaq
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsini, eyni zamanda maliyyə savadlılığının artırılmasını diqqətə saxlayır. Mərkəzi Bank vətəndaşların maliyyə xidmətlərindən istifadə edərkən qarşılaşdığı problemlərin həlli, eyni zamanda maliyyə savadlılığının artırılması istiqamətində mütəmadi olaraq tədbirlər görür. Artıq maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsi, eyni zamanda maliyyə savadlılığının artırılması ilə bağlı görülən işlər, keçirilən tədbirlər barədə aylıq əsasda hesabat xarakterli elektron bülleten çıxarır. Qeyd olunan istiqamətlər üzrə görülmüş işlər barədə ilk bülleten cari ilin iyul ayında çıxarılmışdır. - Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı və “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə Bərdə şəhərində vətəndaşların səyyar qəbulu keçirilmişdir
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsi ilə bağlı görülən mütəmadi tədbirlərin davamı olaraq 31.07.2023-cü il tarixində Bərdə şəhərində “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə vətəndaşların səyyar qəbulu həyata keçirilmişdir. Qəbul zamanı vətəndaşların müraciətləri dinlənilmişdir. Vətəndaşların müraciətləri əsasən kredit borcuna güzəşt olunması, Mərkəzləşdirilmiş Kredit Reyestrindən məlumatların silinməsi, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasında fiziki şəxslərin problemli kreditlərinin həlli ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” 2019-cu il 28 fevral tarixli Fərmanının əhatə etdiyi məsələlər, kredit istəyi, zaminin kredit borcunun ödənilməsindən azad edilməsi və borcun akseptsiz qaydada tutulması ilə bağlı olmuşdur. Vətəndaşlara müraciətlərində qeyd olunan məsələlərlə bağlı müvafiq izahatlar verilmiş, əlavə araşdırma tələb olunan məsələlərlə bağlı vətəndaşların ərizə yazmalarına şərait yaradılmaqla yazılı müraciət etmək hüquqları təmin edilmişdir. Bank fəaliyyəti ilə əlaqədar bəzi müraciətlər yerindəcə öz həllini tapmışdır. Həmçinin qəbul zamanı şifahi müraciətlərini ünvanlayan vətəndaşlardan zəruri məlumatlar əldə edilməklə müraciətlərinin araşdırmasının nəticəsi barədə əlavə məlumat veriləcəyi bildirilmişdir. Qeyd edək ki, qəbul zamanı vətəndaşlara maarifləndirici bukletlər paylanmışdır. Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi məqsədilə səyyar qəbulların keçirilməsi davam etdirilməkdədir. - Kağız daşıyıcıda daxil olmuş müraciətlərin icra vəziyyəti barədə vətəndaşlara SMS bildiriş göndəriləcək
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsini, eyni zamanda onların müraciət etmək imkanlarının genişləndirilməsini daim diqqətdə saxladığını nəzərə alaraq növbəti addım atmışdır. Belə ki, artıq kağız daşıyıcı vasitəsilə daxil olan müraciətlərdə vətəndaşın mobil nömrəsi qeyd olunmuşdursa, həmin müraciətlərin qeydiyyatı və cavablandırılması barədə müraciət sahibinə SMS bildiriş göndəriləcəkdir. Daha öncə isə yalnız elektron müraciət edən vətəndaşların elektron poçt ünvanlarına və mobil telefon nömrələrinə müraciətlərinin qeydiyyatı barədə bildirişlər göndərilirdi. - "Sığorta mübahisələrinin uğurlu həlli yolları” mövzusunda elmi konfrans keçirilmişdir
- Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsi ilə bağlı davamlı tədbirlər görülməkdə və yeni layihələr həyata keçirilməkdədir. Belə tədbirlərdən biri olaraq Mərkəzi Bank, Azərbaycan Sığortaçılar Assosiasiyası, Sosial Tədqiqatlar Mərkəzi və Mediasiya Şurasının birgə təşkil etdiyi “Sığorta mübahisələrinin uğurlu həlli yolları” mövzusunda elmi konfrans keçirilmişdir. Konfransda Mərkəzi Bankın və Mediasiya Şurasının rəhbərliyi, Milli Məclisin deputatları, mediatorlar, ekspertlər və media nümayəndələri iştirak etmişdir. Görüş zamanı maliyyə xidməti istehlakçılarının və investorlarının hüquqlarının müdafiəsi istiqamətində mövcud vəziyyət və perspektivlər müzakirə edilmiş, eyni zamanda maliyyə mübahisələrinin həlli zamanı mübahisələrin alternativ həlli yollarından biri kimi mediasiyanın əhəmiyyəti vurğulanmışdır. Konfransda həmçinin sığorta mübahisələrinin mediasiya yolu ilə həllində Mediasiya Şurası tərəfindən təklif edilən nümunəvi barışıq sazişi barədə məlumat verilmişdir.
- Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının rəsmi internet səhifəsində yeniliklərin edilməsinə dair
- Vətəndaş məmnuniyyətini daim diqqət mərkəzində saxlayan Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı rəsmi internet səhifəsində bir sıra yeniliklər edərək investorların və emitentlərin istifadəsinə vermişdir. Belə ki, saytın “İstehlakçıların və investorların hüquqları” bölməsinə yeni “Kapital bazarı” adlı altbölmə əlavə edilmişdir. Həmin altbölmədə səhmdarların hüquq və vəzifələri və emitentlərin illik və yarımillik hesabatlarının təqdim edilməsinə dair bir sıra zəruri məlumatlar göstərilmişdir. Eyni zamanda “Emitentin idarəetmə hesabatlarına dair tələblər haqqında Qaydalar” və emitentlər tərəfindən təqdim edilməli olan məlumatlar yeni yaradılmış altbölmədə yerləşdirilmişdir. Emitentlər bu başlığa keçid etdikdə həmin qanunvericilik aktı ilə tanış ola və idarəetmə hesabatına dair məlumatlara nəzər sala biləcəklər. Yeniliklərin həyata keçirilməsi səhmdarların və səhmdar cəmiyyətlərinin zəruri məlumatlara rahat şəkildə əlçatanlılığın təmin edilməsi məqsədi daşıyır.
- “Bank mübahisələrinin uğurlu həlli yolları” mövzusunda elmi konfrans keçirilmişdir
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı, Azərbaycan Banklar Assosiasiyası, Sosial Tədqiqatlar Mərkəzi və Mediasiya Şurasının birgə təşkil etdiyi “Bank mübahisələrinin uğurlu həlli yolları” mövzusunda elmi konfrans keçirilmişdir. Konfransda Mərkəzi Bankın və Mediasiya Şurasının rəhbərliyi, Milli Məclisin deputatları, mediatorlar, ekspertlər və media nümayəndələri iştirak etmişdir. Görüş zamanı maliyyə xidməti istehlakçılarının və investorlarının hüquqlarının müdafiəsi istiqamətində görülmüş işlər barədə ətraflı məlumat verilmiş, eyni zamanda maliyyə mübahisələri zamanı alternativ həll yollarından biri kimi mediasiyanın əhəmiyyəti barədə müzakirə aparılmışdır. Mediasiya Şurası tərəfindən barışıq sazişi nümunəsi konfrans iştirakçılarına təqdim edilmişdir.
- Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı və “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə Lənkəran şəhərində vətəndaşların səyyar qəbulu keçirilmişdir
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı (bundan sonra – Mərkəzi Bank) tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsi məsələsi daim diqqətdə saxlanılmaqdadır. Bu məqsədlə mütəmadi olaraq tədbirlər həyata keçirilir, eyni zamanda müvafiq qurumlarla əməkdaşlıq edilir. Mərkəzi Bank tərəfindən istehlakçı və investorların hüquqlarının müdafiəsi ilə bağlı yerində, onlayn və səyyar qəbullar da həyata keçirilməkdədir. Bu istiqamətdə görülən tədbirlərdən biri olaraq 24.06.2023-cü il tarixdə Mərkəzi Bankla “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə Lənkəran şəhərində vətəndaşların səyyar qəbulu həyata keçirilmişdir. Qəbul zamanı vətəndaşların müraciətləri dinlənilmiş, onlara müvafiq izahatlar verilmişdir. Eyni zamanda vətəndaşlara maarifləndirici bukletlər paylanmışdır. Vətəndaşların səyyar qəbulunun həyata keçirilməsi mütəmadi olaraq davam etdiriləcəkdir. - Balakən, Zaqatala, Oğuz rayonlarında və Şəki şəhərində fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşlərin keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşı tərəfindən Balakən, Zaqatala, Oğuz və Şəki Şəhər İcra Hakimiyyətlərinin dəstəyi ilə 16-17 iyun 2023-cü il tarixlərində qeyd olunan rayonlarda və şəhərdə fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşlər keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşlərdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - Əlilliyin dərki, universal dizayn və korporativ sosial məsuliyyət mövzusunda vebinar
Əlilliyi olan şəxslərə maliyyə xidmətləri göstərərkən ayrı-seçkiliyə yol verilməməsi istiqamətində Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən müvafiq tədbirlər görülməkdədir. Belə tədbirlərdən biri də Mərkəzi Bankın tövsiyəsi nəzərə alınmaqla Azərbaycan Banklar Assosiasiyası tərəfindən "Əlilliyi olan şəxslərə münasibətdə xüsusi yanaşmanın formalaşdırılması və təkmilləşdirilməsi üzrə" İşçi Qrupunun yaradılması olmuşdur. Əlilliyi olan şəxslərə keyfiyyətli maliyyə xidmətləri göstərilməsi istiqamətində layihələr icra olunur. Bu tədbirlər çərçivəsində 7 iyun 2023-cü il tarixində Mərkəzi Bankın, Azərbaycan Banklar Assosiasiyasının, Azərbaycan Sığortaçılar Assosiasiyasının və Azərbaycan Fond Bazarı İştirakçılarının Assosiasiyasının iştirakı ilə Əlil Təşkilatları İttifaqı tərəfindən “Əlilliyin dərki, universal dizayn və korporativ sosial məsuliyyət” mövzusunda vebinar keçirilmişdir. Vebinarda əlilliyi olan şəxslərin maliyyə xidmətlərindən istifadəsi zamanı hüquqlarının müdafiəsinin, eyni zamanda bu statusda olan vətəndaşların maliyyə xidmətlərinin alışı zamanı müyəssərliyin artırılması məsələləri qeyd olunmuşdur. Həmçinin əlilliyi olan şəxslərə maliyyə xidmətləri göstərərkən ayrı-seçkiliyə yol verilməməsinin vacibliyi bildirilmişdir. - Mərkəzi Bankın Qaynar Xəttinə bölgələrdə sabit telefon şəbəkələrindən daxil olan zənglər barədə
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının qorunmasını daim diqqət mərkəzində saxlayır. Bu məqsədlə daxil olan müraciətlərinin cavablandırılması zamanı operativliyin artırılmasını təmin etmək, həmçinin istehlakçıların müraciət etmək imkanlarının genişləndirilməsi üçün bölgələrdə olan sabit telefon şəbəkələrindən (Naxçıvan Muxtar Respublikası istisna olmaqla) “966” Qaynar xəttinə daxil olan zənglərlə bağlı ödənişlərin Mərkəzi Bank tərəfindən qarşılanmasına dair “Aztelekom” MMC ilə müqavilə bağlanmışdır. Belə ki, artıq “966” qısa nömrəsi vasitəsilə Mərkəzi Bankın Qaynar Xəttinə Aztelekomun sabit telefon şəbəkələrindən daxil olan zənglərə görə abunəçilərdən danışıq haqqı alınmayacaqdır. - Biləsuvar, Beyləqan və Ağcabədi rayonlarında fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşlərin keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşı tərəfindən Biləsuvar, Beyləqan və Ağcabədi Rayon İcra Hakimiyyətlərinin dəstəyi ilə 25 may 2023-cü il tarixində qeyd olunan rayonlarda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşlər keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşlərdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - “Regional İnkişaf” İctimai Birliyi ilə keçirilmiş görüşə dair məlumat
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsi məsələsi daim diqqətdə saxlanılmaqdadır. Bu məqsədlə mütəmadi olaraq tədbirlər həyata keçirilir. Mərkəzi Bank həmçinin vətəndaşların qəbulunu, o cümlədən səyyar qəbulunu hər zaman nəzərdə saxlayır və bu istiqamətdə müvafiq addımlar atır. Bununla əlaqədar vətəndaşların regionlarda qəbulunun həyata keçirilməsi və digər istiqamətlər üzrə müzakirələrin aparılması məqsədi ilə “Regional İnkişaf” İctimai Birliyi ilə görüş keçirilmişdir. Mərkəzi Bankla “Regional İnkişaf” İctimai Birliyi arasında həyata keçirilmiş görüş zamanı Mərkəzi Bank tərəfindən vətəndaşların qəbulu üsullarından biri kimi səyyar qəbulun həyata keçirilməsi ilə bağlı birgə fəaliyyətin təşkil edilməsi müzakirə olunmuşdur. - Mərkəzi Bank ilə Azərbaycan Fond Bazarı İştirakçılarının Assosiasiyası (AFBİA) arasında görüş keçirilmişdir
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının fəaliyyət istiqamətlərindən biri də maliyyə xidmətləri istehlakçılarının və investorların hüquqlarının müdafiəsini, onların pozulmuş hüquqlarının bərpa olunmasını təmin etməkdir. Bu istiqamətdə mütəmadi olaraq tədbirlər həyata keçirilməkdədir. Həmin tədbirlərdən biri də Azərbaycan Fond Bazarı İştirakçılarının Assosiasiyası (AFBİA) ilə qarşılıqlı əməkdaşlığın genişləndirilməsi və birgə fəaliyyətin həyata keçirilməsi məqsədilə görüş keçirilməsi olmuşdur. Görüş zamanı investorların hüquqlarının qorunması, pozulmuş hüquqlarının qanunvericiliyin tələblərinə uyğun olaraq bərpa edilməsi, onların müraciət imkanlarının genişləndirilməsi ilə bağlı müzakirələr aparılmışdır. Bu zaman qanunvericiliyin tələbləri ilə yanaşı, Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının “Maliyyə institutlarında istehlakçıların şikayətlərinə baxılmasına dair Metodoloji Rəhbərlik”inin əhəmiyyəti vurğulanmışdır. Görüş zamanı mübahisələrin alternativ həlli üsulu kimi mediasiya institutunun zəruriliyi vurğulanmış, daxil olan müraciətlərə baxılması, araşdırılması, həll olunması, mediasiya təcrübəsinin artırılması istiqamətində müzakirələr aparılmışdır. - Bərdə rayonunda, Yevlax və Mingəçevir şəhərlərində fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüş keçirilmişdir
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşı tərəfindən Bərdə Rayon İcra Hakimiyyətinin, Yevlax və Mingəçevir Şəhər İcra Hakimiyyətlərinin dəstəyi ilə 22 may 2023-cü il tarixində qeyd olunan rayon və şəhərlərdə fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşlər keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşlərdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - Mərkəzi Bankı ilə Milli Depozit Mərkəzi arasında görüş keçirilməsinə dair
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində mümkün əməkdaşlıq üzrə müzakirələr aparılması məqsədi ilə 15 may 2023-cü il tarixində Milli Depozit Mərkəzi ilə görüş keçirilmişdir. Görüş zamanı Mərkəzi Bank tərəfindən səhmdar cəmiyyətləri ilə müvafiq tədbirlərin keçirilməsinin vacibliyi müzakirə edilərək investorun hüquqlarının qorunması və emitent tərəfindən qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş illik hesabatların təqdim edilməsi ilə bağlı Mərkəzi Bankla səhmdar cəmiyyətləri arasında məlumat mübadiləsinin aparıldığı diqqətə çatdırılmış və bu istiqamətdə birgə tədbirlərin həyata keçirilməsi müzakirə edilmişdir. - Şamaxı, Ağsu və İsmayıllı rayonlarında fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşlərin keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşı tərəfindən Şamaxı, Ağsu və İsmayıllı Rayon İcra Hakimiyyətlərinin dəstəyi ilə 12 may 2023-cü il tarixində qeyd olunan rayonlarda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşlər keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşlərdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - Mərkəzi Bank və Mediasiya Şurası arasında görüş
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankında Mediasiya Şurası ilə görüş keçirilmişdir. Görüş zamanı Mərkəzi Bankın maliyyə xidməti istehlakçılarının hüquqlarının qorunmasını daim diqqət mərkəzində saxlamasının, eyni zamanda mübahisələrin alternativ həlli üsulu kimi mediasiyanın əhəmiyyəti vurğulanmışdır. Görüşdə Mediasiya Şurası və Mərkəzi Bank arasında qarşılıqlı əlaqə qurulması geniş müzakirə olunmuşdur. Görüşdə həmçinin sığorta sahəsində mübahisələrin həllində mediasiyanın rolunun gücləndirilməsi ilə bağlı fikir mübadiləsi aparılmışdır. Yaxın zamanlarda bazar iştirakçıları ilə bərabər bu mövzuda elmi-praktiki konfransın təşkili məsələsi müzakirə edilmişdir. - Əlilliyi olan şəxslərin hüquqları sahəsində dövlət monitorinqinin həyata keçirilməsi çərçivəsində görüş
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı və Azərbaycan Banklar Assosiasiyasının iştirakı ilə 04.05.2023-cü il tarixdə əlilliyi olan şəxslərin hüquqları sahəsində dövlət monitorinqinin həyata keçirilməsi çərçivəsində Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin tabeliyində DOST Agentliyində görüş keçirilmişdir. Görüşdə əlilliyi olan şəxslərin hüquqları sahəsində dövlət monitorinqi istiqamətində görülmüş işlər müzakirə olunmuşdur. Mərkəzi Bank tərəfindən əlilliyi olan şəxslərin maliyyə xidmətlərindən istifadəsi zamanı əlçatanlığın təmini, ayrı-seçkiliyə yol verilməməsi və bu halların kredit təşkilarlarının istər daxili qaydaları ilə, istərsə də praktiki baxımından təmin edilməsi sahəsində atılmış addımlar diqqətə çatdırılmışdır. Görüşün yekununda bu istiqamətdə fikir mübadiləsi aparılmış və əməkdaşlığın davam etdirilməsi qərarlaşdırılmışdır. - Kürdəmir və Ucar rayonlarında fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşlərin keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşı tərəfindən Kürdəmir və Ucar Rayon İcra Hakimiyyətlərinin dəstəyi ilə 03 may 2023-cü il tarixində qeyd olunan rayonlarda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşlər keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşlərdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - Sabirabad və İmişli rayonlarında fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşlərin keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşı tərəfindən Sabirabad və İmişli Rayon İcra Hakimiyyətlərinin dəstəyi ilə 28 aprel 2023-cü il tarixində qeyd olunan rayonlarda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşlər keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşlərdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - Naxçıvan Muxtar Respublikasında yaşayan vətəndaşlar üçün Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Naxçıvan İdarəsində “2244” qaynar xəttinin xidmət göstərməsi barədə
-
Naxçıvan Muxtar Respublikasında yaşayan vətəndaşların Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının nəzarət subyektləri (banklar, sığorta şirkətləri, bank olmayan kredit təşkilatları) ilə bağlı daxil olan müraciətlərinin cavablandırılması zamanı operativliyin artırılmasını təmin etmək, həmçinin istehlakçıların müraciət etmək imkanlarının genişləndirilməsi məqsədilə Mərkəzi Bankın Naxçıvan İdarəsində “2244” qaynar xətti xidmət göstərməkdədir. Vətəndaşların Naxçıvan Muxtar Respublikasında maliyyə xidmətləri istehlak edərkən qarşılaşdığı sualları ünvanlaması, həmçinin məlumat əldə etmək istədikləri məsələlər barəsində dərhal müraciət etmək imkanının təmin edilməsi üçün “2244” qaynar xətti haqqında məlumatlılığın artırılması istiqamətində müvafiq tədbirlər görülmüşdür. Bununla əlaqədar Mərkəzi Bankın Naxçıvan Muxtar Respublikası ərazisində fəaliyyət göstərən bankların, sığortaçıların və bank olmayan kredit təşkilatlarının fəaliyyət göstərdiyi inzibati binalarda (filial, şöbə) vətəndaşların görə biləcəyi yerlərdə məlumat lövhələrinin, həmçinin, vətəndaşlarla nəzarət subyektləri arasında rəsmiləşdirilən müqavilələrdə “2244” qaynar xətti barəsində məlumatın yerləşdirilməsi təmin edilmişdir. - Göyçay rayonunda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşün keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşı tərəfindən Göyçay Rayon İcra Hakimiyyətinin dəstəyi ilə 20 aprel 2023-cü il tarixində həmin rayonda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüş keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - Mərkəzi Bankın dəstəyi ilə Mediasiya Şurası ilə Azərbaycan Banklar Assosiasiyası (ABA) və Azərbaycan Mikromaliyələşmə Assosiasiyası (AMFA) ilə arasında memorandum imzalanması haqqında arayış
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı (Mərkəzi Bank) istehlakçıların hüquqlarının qorunmasını daim diqqət mərkəzində saxlayır. Bununla bağlı maliyyə xidmətləri istehlakçıları ilə Mərkəzi Bankın nəzarət subyektləri arasındakı mübahisələrin həlli istiqamətində mütəmadi olaraq zəruri tədbirlər görülür. Nəzarət subyektləri ilə istehlakçılar arasında münasibətlərin tənzimlənməsində mübahisələrin alternativ həlli yollarından biri də mediasiya prosesinin təşkilidir. Belə ki, 15.03.2022-ci il tarixdə Mərkəzi Bankın İdarə Heyətinin Qərarı ilə “Maliyyə institutlarında istehlakçıların şikayətlərinə baxılmasına dair” Metodoloji Rəhbərlik təsdiq edilmişdir. Metodoloji Rəhbərlikdə mübahisələrin həlli üçün mediasiya prosesinin vacibliyi xüsusi vurğulanmışdır. Mərkəzi Bankın nəzarət subyektləri ilə istehlakçılar arasında olan mübahisələrin mediasiya prosesi ilə tənzimlənməsi məqsədilə və bu istiqamətdə məlumatlandırma işlərinin aparılması üçün Mərkəzi Bankın dəstəyi ilə Mediasiya Şurası ilə Azərbaycan Banklar Assosiasiyası (ABA) və Azərbaycan Mikromaliyələşmə Assosiasiyası (AMFA) ilə arasında memorandum imzalanmışdır. - Xaçmaz və Qusar rayonlarında fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşlərin keçirilməsinə dair
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşları tərəfindən Xaçmaz və Qusar Rayon İcra Hakimiyyətlərinin dəstəyi ilə 14 aprel 2023-cü il tarixində qeyd olunan rayonlarda fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşlər keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşlərdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - Saatlı, Salyan rayonlarında və Şirvan şəhərində fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətlərinin maarifləndirilməsi istiqamətində görüşlərin keçirilməsinə barədə
Səhmdarların hüquqlarının qorunmasının vacibliyini, habelə bu sahədə qanunvericiliyin səhmdar cəmiyyətlərinin idarəetmə orqanlarına qarşı tələblərinin daha müfəssəl izah olunmasının faydalarını nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin əməkdaşları tərəfindən Saatlı, Salyan Rayon və Şirvan Şəhər İcra Hakimiyyətlərinin dəstəyi ilə 07 aprel 2023-cü il tarixində qeyd olunan rayonlarda və şəhərdə fəaliyyət göstərən səhmdar cəmiyyətləri ilə görüşlər keçirilmişdir. Təşkil olunan görüşlərdə tərəfimizdən səhmdar cəmiyyətlərində korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, emitentlərin illik hesabatlarının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada tərtib edilməsi, səhmdarların ümumi yığıncaqlarının çağırılması və cəmiyyətlərin fəaliyyətinin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsi istiqamətində maarifləndirmə işləri aparılmışdır. Qeyd edək ki, tərəfimizdən səhmdarların hüquqlarının qorunması məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi davam etməkdədir. - ABA nəzdində fəaliyyət göstərəcək “Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi üzrə Ekspert Qrupu”nun ilk iclası keçirilmişdir
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının tövsiyyəsi ilə Azərbaycan Banklar Assosiasiyasının (ABA) nəzdində daimi əsasda fəaliyyət göstərəcək “Maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi üzrə Ekspert Qrupu” yaradılmış və 30 mart 2023-cü il tarixində Ekspert Qrupunun ilk iclası keçirilmişdir. Qrupun yaradılmasında məqsəd bu sahədə Mərkəzi Bank, ABA, Bank Ombudsmanı və Mediasiya Şurası arasında daha da sıx qarşılıqlı əlaqələrin qurulması, daxil olan şikayətlərin baxılması, statististikası, təhlili və müsbət həllinin tapılması istiqamətində təkliflərin müzakirəsi, beynəlxalq təcrübələrin öyrənilməsi və vahid yanaşmaların tətbiqinin təşkilidir. Mərkəzi Bankın nümayəndələrinin də iştirak etdiyi iclasda Ekspert Qrupu tərəfindən görüləcək işlər, qarşıya qoyulan məqsədlər müzakirə edilmiş, fəaliyyət istiqamətləri haqqında fikir mübadiləsi aparılmışdır. İclasda istehlakçıların rahat şəkildə müraciət etmələri üçün şəraitin yaradılması, müştəri məmnuniyyətinin təmini, onların şikayətlərinə baxılması və onların müsbət həlli, həmçinin mübahisələrin məhkəmədən kənar qaydada Bank Ombudsmanı və mediasiya vasitəsilə həlli istiqamətində fəaliyyətin təşkilinin əhəmiyyəti qeyd edilmiş, banklarda bu sahədə zəruri tədbirlərin görülməsinin vacibliyi bildirilmişdir. İclasda eyni zamanda, Mərkəzi Bank, ABA və Mediasiya Şurasının nümayəndələrindən ibarət Maliyyə Mübahisələri Komitəsinin üzvləri də iştirak etmiş, mübahisələrin alternativ həlli yollarından biri kimi mediasiyanın əhəmiyyəti barədə məlumat verilmişdir Tədbirin sonunda bankların nümayəndələrini və mediatorları maraqlandıran suallara Mərkəzi Bank və ABA nümayəndələri cavablandırmışdırlar. Qeyd edək ki, hazırda 25 bank və 5 qeyri-bank təşkilatı ABA-nın üzvüdür. - Mərkəzi Bankın tövsiyəsi əsasında Azərbaycan Banklar Assosiasiyasında maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi sahəsində İşçi Qrupun yaradılması haqqında
Vətəndaş müraciətləri Mərkəzi Bank tərəfindən daim diqqət mərkəzində saxlanılır və bu istiqamətdə maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi sektorunda təkmilləşdirmə işlərinin aparılması davam etməkdədir. Bu məqsədlə görülmüş növbəti iş Mərkəzi Bankın tövsiyəsi əsasında Azərbaycan Banklar Assosiasiyasında (ABA) maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi sahəsində İşçi Qrupun yaradılmasıdır. İşçi qrupun yaradılması istehlakçıların hüquqlarının qorunması sahəsində birgə müzakirələrin aparılması, səmərəliliyin artırılması, pozulmuş hüquqların bərpa edilməsi, o cümlədən mübahisələrin operativ və effektiv həll edilməsi işinin gücləndirilməsinə xidmət edir. - Mərkəzi Bankın tövsiyəsi əsasında Azərbaycan Mikromaliyyə Assosiasiyasında maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi sahəsində İşçi Qrupu yaradılması haqqında
Vətəndaş müraciətləri Mərkəzi Bank tərəfindən daim diqqət mərkəzində saxlanılır və bu istiqamətdə maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi sektorunda təkmilləşdirmə işlərinin aparılması davam etməkdədir. Bu məqsədlə görülmüş növbəti iş Mərkəzi Bankın tövsiyəsi əsasında Azərbaycan Mikromaliyyə Assosiasiyasında (AMFA) maliyyə xidmətləri istehlakçılarının hüquqlarının müdafiəsi sahəsində İşçi Qrupun yaradılmasıdır. İşçi Qrupun yaradılması istehlakçıların hüquqlarının qorunması sahəsində birgə müzakirələrin aparılması, səmərəliliyin artırılması, pozulmuş hüquqların bərpa edilməsi, o cümlədən mübahisələrin operativ və effektiv həll edilməsi işinin gücləndirilməsinə xidmət edir. - Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı və Azərbaycan Banklar Assosiasiyasının nümayəndələrinin Əlil Təşkilatları İttifaqı ilə görüş keçirilmişdir
Ölkənin maliyyə tənzimləyici qurumu olaraq əlilliyi olan şəxslərə bank xidmətləri göstərərkən ayrı-seçkiliyə yol verilməməsi istiqamətində müvafiq tədbirlərin həyata keçirilməsi Mərkəzi Bankın diqqət mərkəzində duran məsələdir. Mərkəzi Bank tərəfindən bu kateqoriyadan olan bank xidmətləri istehlakçılarına göstərilən xidmətləri təkmilləşdirmək və ayrı-seçkiliyə yol verməmək məqsədilə mütəmadi görüşlər keçirilir və monitorinqlər təşkil olunur. Bu istiqamətdə görülmüş işlər və aktual məsələlərin müzakirə olunması məqsədilə 14.02.2023-cü il tarixdə Mərkəzi Bank və ABA nümayəndələrinin birgə iştirakı ilə Azərbaycan Respublikası Əlil Təşkilatları İttifaqı (ƏTİ) ilə görüş keçirilmişdir. Əlilliyin dərki istiqamətində ƏTİ tərəfindən təlimlərin keçirilməsi və maarifləndirmə işlərinin aparılması, həmçinin əlil statusuna malik olan şəxslərə xidmətin göstərilməsi zamanı əlçatanlığın təmin olunması məqsədilə kredit təşkilatlarına lazımi avandanlıqlar və infrastrukturlarla bağlı layihələrin verilməsi ilə bağlı təkliflər səsləndirmişdir. - Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankında İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti ilə görüş keçirilmişdir
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankında İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti ilə görüş təşkil edilmişdir. Görüşdə iki qurum arasında istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi istiqamətində əməkdaşlığın aparılmasının daha operativ həyata keçirilməsi üçün geniş müzakirələr aparıldı. O cümlədən kapital bazarları sahəsində investorların maarifləndirilməsi istiqamətində də fikir mübadiləsi aparılmışdır. - Sosial həssas əhali qrupu olan şəxslərə bank xidmətləri göstərərkən ayrı-seçkiliyə yol verilməməsi istiqamətində görülən müvafiq tədbirlərlə bağlı
Məlum olduğu kimi əlilliyi olan şəxslərə bank xidmətləri göstərərkən ayrı-seçkiliyə yol verilməməsi istiqamətində Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı (Mərkəzi Bank) tərəfindən müvafiq tədbirlər görülməkdədir. Belə tədbirlərdən biri də Mərkəzi Bankın tövsiyəsi nəzərə alınmaqla, Azərbaycan Banklar Assosiasiyası (Assosiasiya) tərəfindən "Əlilliyi olan şəxslərə münasibətdə xüsusi yanaşmanın formalaşdırılması və təkmilləşdirilməsi üzrə" İşçi Qrupunun yaradılması olmuşdur. Qeyd edək ki, İşçi Qrupunda bütün banklar təmsil olunur. İşçi Qrupunun əsas məqsədi bu kateqoriyadan olan bank xidmətləri istehlakçılarına göstərilən xidmətləri təkmilləşdirmək və heç bir halda ayrı-seçkiliyə yol verməməkdir. Qeyd olunan məsələ ilə əlaqədar Mərkəzi Bank, Assosiasiya və İşçi Qrupun iştirakı ilə mütəmadi görüşlər keçirilir və əlilliyi müəyyən edilmiş şəxslərə qarşı ayrı-seçkiliyə yol verilməməsi ilə bağlı bütün lazımi tədbirlərin görülməsi, eləcə də onlara göstərilən xidmət səviyyəsinin artırılması mövzularında birgə müzakirələr aparılır. Ölkənin maliyyə tənzimləyici qurumu kimi, sosial həssas əhali qrupu olan əlilliyi olan şəxslərin maliyyə xidmətlərinə maneəsiz çıxışının təmin olunmasını Mərkəzi Bank daimi əsasda diqqət mərkəzində saxlayır. - Regionlarda vətəndaş qəbulunun təşkili
- Mərkəzi Bank tərəfindən bölgələrdə yaşayan və nəzarət subyektləri ilə narazılıqları yaranan maliyyə xidmətləri istehlakçılarının (istehlakçılar) Mərkəzi Bankın Bakı şəhərində yerləşən inzibati binasına yaxınlaşmadan müraciət etmək imkanının yaradılması və istehlakçı məmnuniyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə istehlakçıların qəbulunun Mərkəzi Bankın Sumqayıt və Yevlax şəhərlərində yerləşən ehtiyat mərkəzlərində də həyata keçirilməsi təmin olunmuşdur. İstehlakçılar aidiyyəti üzrə Mərkəzi Bankın Sumqayıt Ehtiyat Mərkəzi (Sumqayıt şəhəri, 40-cı məhəllə, C.Cabbarlı küçəsi 1) və Yevlax Ehtiyat Mərkəzinə (Yevlax şəhəri, H.Əliyev prospekti 82) yaxınlaşmaqla müraciətlərini ünvanlaya bilərlər.
- Yeni sığorta şəhadətnaməsi məzmununda vətəndaşların hüquqlarının pozulduğu halında Mərkəzi Banka müraciət edə bilməsi üçün ştrix-kod yerləşdirilmişdir
Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının İdarə Heyətinin 28 dekabr 2022-ci il tarixli 60/4 nömrəli Qərarı ilə “Avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası üzrə icbari sığorta şəhadətnaməsinin forması və məzmununa dair Tələblər” təsdiq edilmişdir. Avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası üzrə icbari sığorta şəhadətnaməsinin məzmununda sığortalı və ya sığorta olunan həmin şəhadətnamə üzrə hüquqlarının pozulduğunu hesab etdiyi hallarda Mərkəzi Banka onlayn qaydada müraciət etmək üçün internet səhifəsinə yönləndirən müvafiq ştrix-kod yerləşdirilmişdir.
|